zondag 6 oktober 2013

Kerst quiltje

 Er wordt me geregeld gevraagd, waarom ik niet actief ben op mijn blog.
A, heb ik het te druk
B, kost het me erg veel moeite en
C, krijg ik niets af.
Ja wordt er dan gezegd, maar je kan ook iets plaatsen, waar je mee bezig bent.
Oké, geniet maar mee.

Op de jaargroep in Earnewâld gaan we een kerstquiltje maken.
Zie hiernaast, hoe het zou moeten worden.
Twee weken geleden zijn we begonnen. Ik kreeg hulp bij het sterretje voor mooie puntjes bij de mini quiltbee in Leeuwarden, waarvoor mijn dank. Enthousiast ben ik begonnen, totdat!!!
Ik weet dat mijn bovenkamer niet helemaal meer 100 punten scoort, maar tot 3x toe de twee wit/groene blokjes verkeerd vast zetten, maakt je toch wel moedeloos. Dit gebeurt niet alleen bij dit werkstuk, maar regelmatig. Ik zou haast stoppen met deze hobby, maar wat moet ik dan met al die mooie stoffen. We gaan door en ik hoop voor kerst dit quiltje helemaal gereed te kunnen tonen.

4 opmerkingen:

  1. Joke, wat een pech! Volhouden, want je kunt het wel! Je ster is in elk geval prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joke de aanhouder wint:-) je ster ziet er gewoon Top uit en mooie puntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joke,gewoon rustig blijven.het ziet er toch goed uit.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. rustig blijven, het koppie erbij houden, dan komt het best goed, niet gaan haasten, dat werkt niet. Je bent aan een super leuk project begonnen. Veel plezier met het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen