woensdag 25 juni 2014

Druk, druk, druk.

Deze week moet ik me helemaal klaar maken voor de marktkraam in Drachten in het Verkoophuys.
www.hetverkoophuys.nl
Dat betekent pakketjes maken van mooie quiltstoffen. Deze worden te koop aangeboden voor een aantrekkelijke prijs.
Gelukkig krijg ik hulp van mijn vriendin Jantsje.
Ondertussen gaan haar man, Jacob en mijn man, Daan klussen aan ons huisje.
Steeds vaker wordt er gevraagd om ook aan huis te gaan verkopen.
Voorlopig zie ik dat niet zitten.
Eerst maar eens kijken, hoe het in Drachten gaat.
Verder heb ik een facebook account aangemaakt.
Onder een iets andere naam. Omdat er een voornaam werd gevraagd.
Zoek maar eens onder: Quiltstoffen Carrousel of Quiltstoffen.
Bij 50 likes verloot ik een pakketje stoffen.
Dus mensen, laat iets van je horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten